Frknille
Full Member

Rep: +21/-5
www.frknille.blogg.no
|
 |
« Reply #30 on: January 13, 2009, 03:26:02 AM » |
|
Jeg prøver å ligge i en seng, under en dyne og helst med kjæresten min ved siden av. Liker veldig godt om han holder rundt meg og hjelper meg med å sove, er ekstra lunt og varmt i armene hans  Men som regelt, skjer ikke dette ofte. Og da må jeg jo prøve med å tenke på ting helt til jeg sovner eller sitte på pc'en fram til jeg nesten sovner. Trenger sove piller jeg. Må man ha resept på det? 
|
|
|
|
|
|
Love <3
|
|
|
|
Natti:)
|
 |
« Reply #31 on: January 13, 2009, 03:33:12 AM » |
|
Good luck med å få sovepiller. Du må til legekonsultasjon sikkert ti ganger før legen din kaaaaanskje gir deg resept på noe melatonin sove greier, som ikke funker mer enn et glass vann ville funket for å sovne. 
|
|
|
|
|
|
Butters: "Son of a biscuit!"
|
|
|
Frknille
Full Member

www.frknille.blogg.no
|
 |
« Reply #32 on: January 13, 2009, 03:43:56 AM » |
|
Aff. Så kjipt  Men fra i morgen må jeg prøve å legge meg tidlig å stå opp tidlig ! Er utrolig kjipt å gå glipp av all natt søvnen + sove bort hele dagen  Ellers så er jeg rett og slett et nattmenneske som akkurat kom på at hun skulle lese om lavt blodtrykk;)
|
|
|
|
|
|
Love <3
|
|
|
|
|
 |
« Reply #33 on: January 13, 2009, 03:45:13 AM » |
|
hihi jg også  elsker natten. og kom på at jg skulle lese om kolesterol 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Failguy
|
 |
« Reply #34 on: January 13, 2009, 07:06:45 AM » |
|
det er ingen vits å sove, når kroppen trenger søvn sovner du når kroppen har fått søvn er du våken det er en sirkel mennesker ikke kan styre
|
|
|
|
|
|
Deres Win er mine Fail<3
|
|
|
|
|
 |
« Reply #35 on: January 13, 2009, 12:27:03 PM » |
|
hansa du tar så utrolig feil. om dette stemte ville man ikke vært helt ødelagt når man ikke fikk sove. da trenger man tydeligvis aldri søvn, og det er helt vanlig at man ikke klarer å gå på skolen eller gjøre ein shit fordi man ikke har sovet.
haha..
FAIL
|
|
|
|
|
|
|
|
|
NakashuriNinja
White Shinobi
Kickass Member

Rep: +32/-52
Ikke feen men!
|
 |
« Reply #36 on: January 13, 2009, 04:31:33 PM » |
|
du begynner å få rimelig mange fails nå FailGuy xD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rebecca
Flayers Girlfriend
Sr. Member

Rep: +47/-0
|
 |
« Reply #37 on: January 13, 2009, 05:03:58 PM » |
|
Jeg prøver å ligge i en seng, under en dyne og helst med kjæresten min ved siden av. Liker veldig godt om han holder rundt meg og hjelper meg med å sove, er ekstra lunt og varmt i armene hans  Men som regelt, skjer ikke dette ofte. Og da må jeg jo prøve med å tenke på ting helt til jeg sovner eller sitte på pc'en fram til jeg nesten sovner. Trenger sove piller jeg. Må man ha resept på det?  http://www.dagbladet.no/dinside/2004/11/02/413206.html <-- Zzzov søtt uten sovepiller - Her er det tips om hvordan du kan sove bedre, men det krever egeninnsats 
|
|
|
|
« Last Edit: January 13, 2009, 05:10:04 PM by Reba »
|
|
Girls are gamers too 
|
|
|
|
|
 |
« Reply #38 on: January 13, 2009, 05:41:32 PM » |
|
Bra tips, men man må være ganske selvdisiplinert for å få til dette 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rebecca
Flayers Girlfriend
Sr. Member

Rep: +47/-0
|
 |
« Reply #39 on: January 13, 2009, 05:56:43 PM » |
|
Bra tips, men man må være ganske selvdisiplinert for å få til dette  Det må man. Men det virker på både deg og Pernilla at dere vil gjøre noe med dette. Ikke sant? Det går jo an å prøve. Tenk hvor mye overskudd man vil få. Humøret går opp, og jeg er 100% sikker på at de med depresjonproblemer vil føle seg bedre. Forhåpentligvis kommer Nathalie tilbake  Det hadde vært hyggelig. Jeg fikk ikke sjangs til å bli kjent med henne en gang. Og jeg tror hun er ganske kul! 
|
|
|
|
|
|
Girls are gamers too 
|
|
|
|
|
 |
« Reply #40 on: January 13, 2009, 06:04:20 PM » |
|
Kanskje Pernilla og Anna skal prøve på et lite søvneksperiment med disse tipsene  Eksperiment-Reba tips.  Nathalie, hvem er hun? Hehe 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Frknille
Full Member

www.frknille.blogg.no
|
 |
« Reply #41 on: January 13, 2009, 09:16:08 PM » |
|
Nathalie er hele deg anna!  Jeg leste nå dagblad/reba sine tips og det med å stå opp igjen vis man ikke får sove innen 15-30 min har jeg prøvd mange ganger  Men da sitter jeg som reglet et par timer foran dataen før jeg prøver å sove igjen. Da er kl sånn ca 4-5 eller 6 på mårran. Kanskje jeg skal slutte med den røykinga..Står jo at det kan forstyrre. Faktisk så har jeg prøvd det meste som står. Tror nok jeg bare er nøtt til å tvinge meg selv i seng tidlig og stå opp tidlig. Ellers så må jeg kanskje døgne, sånn at jeg er utrolig trøtt sånn at jeg sovner tidlig på kvelden dagen etter;) ønsk meg lykke til 
|
|
|
|
|
|
Love <3
|
|
|
|
|
 |
« Reply #42 on: January 13, 2009, 09:21:26 PM » |
|
lykke til  og er bra om du klarer å slutte å røyke uansett om det har noe med søvnen in å gjøre eller ikke da 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Frknille
Full Member